Prøv gratis i 30 dage Opret konto Login
Runderinger
Runderinger og tjeklister på flere sprog
Vores modul til runderinger giver medarbejdere og administratorer et komplet værktøj til at oprette og gennemføre strukturerede sikkerhedsrunderinger, safety-walks, inspektioner og arbejdsmiljøgennemgange, når som helst og hvor som helst.
Der kan i runderingsprocessen nemt oprettes sager (med fotodokumentation) som arbejdsmiljøorganisationen skal håndtere efterfølgende. Alle data bliver sikkert opbevaret, og vores interaktive og brugervenlige system sikrer, at der kan trækkes løbende grafiske rapporter og benchmarks.
- Komplet digitalt runderingsværktøj til fx check af Covid-19 regler, sikkerhedsrunderinger, safety-walks, intern audit, slut kontrol, arbejdsmiljøgennemgange og andre tjeklister og runderinger
- Enkel og brugervenlig app så arbejdsmiljørepræsentanter, arbejdsmiljøkoordinatorer, medarbejdere fra HR, sikkerhedsfolk m.v. nemt kan foretage en struktureret afdækning.
- Hurtigt overblik over runderingernes afvigelser over tid, så du kan fokusere på de områder hvor der mangler indsats
- Opret helt egne tjeklister, spørgsmål, svar og vægtning. Mulighed for “Ikke relevant' svarmulighed for et observationsemne, samt obligatorisk og valgfrie spørgsmål.
- Interaktiv, grafisk rapporteringsværktøj med farvemarkering af vægtet resultat i heatmap, fx på tværs af lokationer.
- Runderingerne foregår via brugervenlig app der kan adgangstyres med Microsoft og Google. Mulighed for To-faktor-godkendelse (2FA).
- Mulighed for indtaling eller indtastning af valgfrie kommentarer undervejs i runderingen.
- Kladder kan gemmes automatisk, så det er til enhver tid er muligt at vende tilbage til registreringen.
- Mulighed for at oprette sager med fotodokumentation direkte i runderingen.
Opret gratis prøvekonto - det er gratis og tager 1 minut, eller ring 70 222 455
Eksempler fra rundering i app'en




Vi understøtter mange sprog
Nemt, effektivt og tidsbesparende
Systemet er brugervenligt og målrettet - både for dig og medarbejderne. Du kan fx let lave undersøgelser via de medfølgende skabeloner på flere sprog, og de grafiske rapporter giver overskuelig status for alle virksomhedens afdelinger.
Kom sikkert omkring hele processen
Vi gør det nemt for dig at finde indsatsområderne, opsætte digitale handlingsplaner, gennemføre arbejdsmiljødrøftelser, udarbejde arbejdsmiljøpolitik, arbejdspladsbrugsanvisninger og meget andet.
Hurtig opstart
Ingen komplicerede kontrakter, konsulenter, kryptiske produkter og tilkøb, eller installation. Opret online, og kom i gang i dag! Du kan altid opgradere efterhånden som jeres behov udvikler sig.
Styr på lovgivningen
Du kan med APVKVIK systematikken nemt overholde de gældende lovkrav, og systemet er altid automatisk opdateret og i henhold til seneste lovgivning på området samt Arbejdstilsynets krav.
Solid erfaring
APVKVIK har siden 2007 hjulpet tusindvis af virksomheder med digital APV, og vores kunder spænder fra 10 til 3500 medarbejdere. Med baggrund i solid arbejdsmiljøfaglig viden, udvikles systemet løbende sammen med vores kunder.
Support og sikkerhed
Et abonnement inkluderer gratis telefonhjælp, og vi håndterer alt omkring datasikkerhed og sikkerhedskopiering. APVKVIK overholder persondataloven, er GDPR compliant, og tager beskyttelse af personoplysninger dybt alvorligt.