Komplet
Digital APV System
Brugervenligt og specialiseret online system til arbejdspladsvurdering der gør det nemt at udarbejde den lovpligtige APV. Systemet er altid automatisk opdateret, og i henhold til seneste lovgivning på området.
Hvorfor et digitalt APV system?
Spar tid og besvær
Lav helt egne undersøgelser, eller brug fx vores brancherettede, gennemprøvede APV- og trivselsskabeloner, eller lav nemt en kombination.
Konkret visuel statistik
Grafisk, interaktiv og brugervenlig APV rapport med benchmark af fx afdelinger, der nemt kan deles som PDF, eller eksporteres til andre systemer og Excel.
Fleksibelt format
Lav undersøgelser via app, normal webbrowser (tablet og PC) – også med mulighed for print eller delt skærmadgang for medarbejdere uden adgang til PC.
100% anonymitet
Få de mest ærlige besvarelser med 100% anonyme undersøgelser, mens der stadig kan benchmarkes mellem fx afdelinger eller lokationer.
APV spørgmålsbank
Rediger selv, eller vælg mellem hundredevis af kategoriserede, oversatte og vægtede APV spørgsmål fra bl.a. Arbejdstilsynet.
Fuld support og sikkerhed
Indbygget onboarding, support og rådgivning er inkluderet, og vi håndterer datasikkerhed og sikkerhedskopiering.
Sprogversionering
Opret APV undersøgelser med nem indbygget oversættelse til dansk, engelsk, tysk, litauisk, polsk, rumænsk, svensk mm.
Nemt at distribuere
En digital APV rapport kan nemt sendes til ledelsen og medarbejdere som PDF, Excel eller vises i medfølgende App.
Overhold loven
APV rapporten skaber grundlag for en lovpligtig vurdering og analyse af arbejdsmiljøet, og OHSAS 18001 arbejdsmiljøcertificering.
Centraliseret styring
Få samlet al APV registrering, handlingsplaner og arbejdsmilødokumentation ét sted, og opdater dokumenter centralt.
Opret via statistik
APV handlingsplaner kan nemt oprettes direkte fra APV rapporten, således at I hurtigt får styr på indsatsområderne.
Adgangsbegrænsning
Lav avanceret adgangsbegrænsning baseret på medarbejdere personligt, eller fx afdelinger og lokationer.
App til medarbejderne
Målrettet og brugervenlig APV app, der er et effektivt værktøj til samarbejdet omkring arbejdsmiljøet. Lad medarbejderne deltage i APV undersøgelser, og følge med i handlingsplanerne. Samtidig kan der skabes et effektivt digitalt vindue til arbejdsmiljøorganisationens arbejde og dokumenter, fx virksomhedens arbejdsmiljøpolitik, kontaktpunkter og meget andet.
Administrations system
Arbejdsmiljøorganisationens daglige værktøj, som er tilgængeligt på dansk og engelsk, og udviklet med brugerne i fokus. Kom sikkert i mål med Digital APV og meget andet via indbyggede guides, chat og målrettet vidensbase. Der følger fuld administrator support med alle vores abonnementer.
Tilføj funktionaliteter efter behov
Funktionaliteter kan tilkøbes efterhånden som behovet vokser, og vi giver jer grundig undervisning. Uanset om I arbejder strategisk med jeres arbejdsmiljø, eller blot skal have gennemført en APV fordi det er et lovkrav, så er Oshures APVKVIK et solidt valg.
Systemet bliver kontinuerligt opdateret i samarbejde med vores kunder, og du får besked herom direke i brugerfladen via notifikationer.
Solid sikkerhed og fortrolighed
Vores servere og applikationer er hostet på den meget sikre og stabile Microsoft Azure platform som er ISO 27001 certificeret, og al data opbevares i Holland. Al trafik er krypteret, og sikrer at kommunikationen ikke kan ende i forkerte hænder. Der er mulighed for 2-faktor authentication med Microsoft og Google.
Oshure er fuldt GDPR compliant, og tilbyder vores kunder at indgå en databehandleraftale. Denne kan underskrives og printes direkte fra administrator panelet.