Prøv gratis i 30 dage Opret konto Login
Online handlingsplaner og sager
Brugervenligt system til behandling af arbejdsmiljøsager
APVKVIK hjælper arbejdsmiljøorganisationen (AMO) med at gennemføre effektive og strukturede handlingsplaner og behandle indberettede sager.
Systemet holder styr på opgaver/aktiviteter der konkret sættes i gang, hvem der har ansvaret for dem, hvordan de hver især forventes at bidrage, hvilke omkostninger, der er forbundet med handlingen, hvornår de forløber og hvem der informeres. Strukturen formindsker tidsspilde, og skaber en forpligtelse når hvert medlem af team'et er klar over deres individuelle rolle, samt at alle har fået de nødvendige oplysninger og dokumenter samlet et sted, til at sikre projektets succes.
- Automatisk opfølgning på de ansvarlige via email notifikation
- Lad medarbejderne indberette sager som skal behandles af arbejdsmiljøorganisationen (med fotodokumentation)
- Nem og overskuelig prioritering af indsatsområderne med farver
- Indrag hele sikkerhedsorganisationen i udarbejdelsen via adgangsbegrænsning
- Publicer igangsatte handlingsplaner på medarbejderapp'en til opfølgning og involvering
- Opret handlingsplaner direkte fra en undersøgelses resultater
- Nem rapportering til ledelse og Arbejdstilsynet
Opret gratis prøvekonto - det er gratis og tager 1 minut, eller ring 70 222 455

Ubegrænsede handlingsplaner
Der kan oprettes uendeligt antal handlingsplaner, og deres status kan nemt aflæses på oversigten - rød er fx overskreden deadline, blå er indenfor plan etc.

Høj detaljeringsgrad
Angiv om handlingsplanen er revideret/valideret, sæt risiko niveau eller fx om der skal udarbejdes en sikkerhedsinstruktion i forbindelse med opgaven

Vis status og fremdrift
Afgiv løbende status på handlingsplanen, så medarbejderne hurtigt og nemt kan få en opdatering på fremdriften af en løsning
Nemt, effektivt og tidsbesparende
Systemet er brugervenligt og målrettet - både for dig og medarbejderne. Du kan fx let lave undersøgelser via de medfølgende skabeloner på flere sprog, og de grafiske rapporter giver overskuelig status for alle virksomhedens afdelinger.
Kom sikkert omkring hele processen
Vi gør det nemt for dig at finde indsatsområderne, opsætte digitale handlingsplaner, gennemføre arbejdsmiljødrøftelser, udarbejde arbejdsmiljøpolitik, arbejdspladsbrugsanvisninger og meget andet.
Hurtig opstart
Ingen komplicerede kontrakter, konsulenter, kryptiske produkter og tilkøb, eller installation. Opret online, og kom i gang i dag! Du kan altid opgradere efterhånden som jeres behov udvikler sig.
Styr på lovgivningen
Du kan med APVKVIK systematikken nemt overholde de gældende lovkrav, og systemet er altid automatisk opdateret og i henhold til seneste lovgivning på området samt Arbejdstilsynets krav.
Solid erfaring
APVKVIK har siden 2007 hjulpet tusindvis af virksomheder med digital APV, og vores kunder spænder fra 10 til 3500 medarbejdere. Med baggrund i solid arbejdsmiljøfaglig viden, udvikles systemet løbende sammen med vores kunder.
Support og sikkerhed
Et abonnement inkluderer gratis telefonhjælp, og vi håndterer alt omkring datasikkerhed og sikkerhedskopiering. APVKVIK overholder persondataloven, er GDPR compliant, og tager beskyttelse af personoplysninger dybt alvorligt.